Jag..

.. heter Nikko o jag e överallt o ingenstans samtidigt! Jag är endast där mamma o pappa ropar ajaj :D Bozo älskar jag att jaga runt vardagsrumsbordet tills mamma eller pappa ber Bozo gå därifrån :(
Jag gillar Bozo så ♥

Mammas mobil smakar jätte gott! Fjärrkontrollerna är jätte kul att putta ner på golvet från bordet en efter en.. Allt annat på bordet måste också ner såklart. Jag kan även byta kanaler på tvn! Mammas o pappas datorer är sååå roliga att banka på o pilla bort tangenterna på.   

Joakim är det jääätte roligt att klättra pilla dra i håret på när han vill titta på tv el film i fred.

Jag e så duktig för jag kan ställa mig upp nu.. mot ALLT! Även mammas ben när hon dammsuger eller plockar disk ur diskmaskin.. Hon blir så stel bara. Dammsugaren jagar jag och ställer mig mot den med.. mamma e duktig hon med för hon har alltid sån koll på vad jag gör. Hon tittar på mig hela tiden nästan! Hon måste gilla mig.. :)

Jag äääälskar när mamma säger ajaj argt när jag tex ätit jord från blommorna, e på väg att klättra på Bozo eller
drar mamma i håret. Det är sååå roligt så att jag måste skratta.. högt o hjärtligt!.......

Jag tror jag är en sån där busunge.. har hört det ett par gånger.

Livet e så härligt och roligt!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0