Första..

Snöbollen i år! :D


Idag var det babysim! Ååå va det är mysigt!! Nikko blir helt till sig i vattnet.. Skrattar o plaskar. Klart det bästa på hela veckan!
Matte var där o tog några foton idag på oss. Men han glömde kameran på jobbet nu när han kom hem.. Så jag har tvingat ner honom till jobbet igen för att hämta den hehe Han SKA snart... Jag vill ju se vad det blev för foton :)

Just nu sitter vi alla här i soffan.. Jag o Matte sitter vid varsin dator o dricker kvällskaffe. Nikko terrar Joakim som tittar på Bompa. Nikko går fram och tillbaka vid soffkanten och försöker få tag i honom. Det ser roligt ut synd bara att Joakim inte tycker det är lika kul.

Nikko är oftast där Joakim är.. och vill klättra o "störa" honom. Så här ser det ofta ut när Joakim är nere med oss o inte på sitt rum. Dit upp kommer inte Nikko än..


 Ikväll blir det Mammas pojkar och sen ska jag FÖRSÖKA lägga mig tidigt..

Hoppas ni har en bra kväll alla

P o K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0