VÄRME

Heeelt sjukt varmt! Men ack så skönt!

Idag har jag försökt ta det lugnt i solen.. har nog lyckats ganska bra!

Jag har inte gjort många knop idag.. Jag o Nikko tittade på när Matte o Micke + barn fiskade.. Vi låg på gräsmattan en stund i solen.

Nikko låg under parasollet o njöt ♥



Sen låg vi alla här hemma på gräsmattan en stund på kvällskvisten..


Sen vart det rabarberpaj och Robinsson finalen hemma hos MoM  :) 
Pajen var supergod!!   Vi alla hejjade på Jarmo såklart! Fattar inte hur hon kunde vinna.. Dåligt!


Titta va fint jag fixade på våran stubbe! :)


Nu har blommorna vattnats ute och jag o Matte ligger här i varsin ände av soffan och är helt färdiga! 

Det ska tydligen bli ännu varmare imorgon.. Härligt! 

Tack o gonatt





Kommentarer
Postat av: Zandra

Hej sötis <3

Massor med kramar, blommor och kärlek på mors dag.

Vilka fina bilder.



Puss & Kram

2009-05-31 @ 23:34:06
URL: http://zessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0