Varför?..

Varför är man så dålig på att ses? Jag har haft en jätte trevlig dag med Nina, Claes, Linda o Nikko. :)  
Linda bodde jätte fint! Helt underbart läge och huset var hur snyggt som helst. Nästan så jag ska fråga om jag kan flytta in där?......

Vi hade det mysigt med gofika.. Senare kom Lindas barn hem (5 och 2 år) o dom är så söta o roliga :)  Nikko fick en fin present från dom. En mys filt! 
Det var kul att träffa Nina o Claes! Claes hade vuxit jätte mycket. Så söt så! Vi ses igen på Fredag då vi ska på babysång. Roligt!   
Tack för en rolig o mysig dag flickor! ♥

Linda och Claes


Efter det hämtade jag Joakim från fritids och åkte hem för att fixa iordning lasagnen.. ÅÅÅÅ det va sååå gott med mat! 
MoM kom förbi på en kvällsfika. Alltid lika trevligt! 
Nu ska jag ut med Bozo, hänga tvätt, sen ge och få massage :)  GOnatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Marika!

Vad kul vi hade igår, vi måste göra om det igen!

Massor med snack och fika, det gillar vi =)

Nikko & Claes är ju så hilma fina. Alva och Hugo pratade om dom hela kvällen. Hugo vaknade imorse och sa direkt:- Ikko nånstans då? Las då? (Nikko & Claes, alltså)

Sköt om dig!

Kram! Linda

2009-05-13 @ 11:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0