Trött..

Nu måste jag börja lyssna på min kropp.. Den skriker efter SÖMN! Idag ska jag gå o lägga mig när Nikko går o lägger sig. Ska försöka med det iaf.. Men jag har kvälls sysslor o göra oxå typ som att bara ta en dusch, hunden, tvätten m.m  Allt tar sin lilla tid. Men jag ska verkligen försöka gå o lägga mig tidigt. 

Mitt huvud orkar inte mer gnat, tjat, gnäll, tjaffs.. Kommer att bli tokig om jag inte får ta igen mig själv lite!
Jag känner bara trötthet och ilska i kroppen.. Som inte kommer att hålla sig på "normal" nivå om det ska fortsätta på detta vis. 

Hoppas på en bättre dag med sol imorgon..... 

Imorgon blir det babymassage, Viktopia och BVC! Det ska bli kul. Längtar mest till babymassagen.. Det är så mysigt! ♥


Kommentarer
Postat av: joa

och jag! glöm inte mig.. my god.

hahahaha! tack för igår gumman, dte var såå skönt att få vräka ur mig allt jag behövde få ur mig.. tack för att du lyssnade.. :)

2009-05-06 @ 10:34:34
URL: http://joafyi.blogg.se/
Postat av: Dina

Hej, det är "hon där uppe" som egentligen är "hon där nere"

Säg åt din syster att uppdatera! :-)

2009-05-06 @ 22:27:16
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0