SOOOL

Det är så härligt med solen.. 
Idag så har jag, Nikko och Bozo endast tagit det lugnt hemma.. Inte åkt någonstans, bara varit :) 

Sabina och Anton kom förbi under dagen och drack iskaffe med mig..mmm :P
Vi hade det skönt i solen. Vi satt där i 2 timmar men det kändes som en halvtimme.. Tiden bara flög iväg! Det går fort när man har roligt! :D

Nikko fick en jätte fin liten present av Sabina.. Blev alldeles tårögd.. en tavla med en jätte fin dikt och en skyddsängel på. Tack så jätte mycket! En fin tanke..♥ 

Min lilla Nikko är verkligen det bästa som hänt mig.. Han ger mig så mycket! Kärlek, glädje, drömmar om framtiden m.m 
Ibland vill jag inte att han ska gå o lägga sig om kvällarna.. bara för att jag vill ha han i min famn och mysa, gosa o skratta. Min lilla prins.. jag älskar verkligen honom av hela mitt hjärta!





Imorgon ska jag o Nikko åka hem till Linda o fika! Nina o Claes ska oxå vara där. Det ska bli jätte kul att träffa dom!! Det var allt för länge sen nu! :)     

Kram o gonatt

Kommentarer
Postat av: viktoria

Shit va söt han e!! åh va han växer fort....

2009-05-12 @ 18:57:33
URL: http://www.viktoriafrolund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0