Nehe

Det blev ingen gräsklippare för oss..

Igår eftermiddag så åkte vi hela familjen ner till Sundsvall för att köpa en gräsklippare men den som vi ville ha var slut! Så vi åkte runt i dom flesta affärer och tittade om dom hade något liknande.. Matte sprang in o ut ur bilen i typ ALLA affärer som kunde ha klippare. Jag o barneni stannade i bilen ibland för att slippa knäppa loss allt o ta ut barn o spring o allt det där.. 
Men vi hittade ingen som vi var nöjd med.. Vi får snällt vänta tills den kommer in i affären igen!

Men vi hann med storhandling! Roligt o storhandla.. men synd bara att allt ska vara så dyrt! 

Idag ska jag nog inhandla en rosenbuske till trädgården.. Rosenbuskar påminner mig om mamma.. Det finns många blommor som påminner mig om henne.. Hon ÄLSKADE blommor. Men rosor.. det är mamma på något sätt.♥

Nu ska jag passa på o vila lite.. Nikko ligger i sin vagn ute o sover! Skönt för honom :)

Hörs sen



Kommentarer
Postat av: lillis

ni bara mååste köpa en Klippo:)å köp ingen med sån där uppsamlarekant baktill som bara släpar i backen så fort man inte har en golfbana hemma.

2009-05-26 @ 14:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0