Myspys

Idag har det varit en mycket soft dag.. Igår va oxå en soft dag. Sånna där mys dagar som bara försvinner... Jag har inte gjort nå spec men det har gått fort en då.

Bilder från i går.

Joakim, Josephine och Tilde hoppar i hoppborgen.. Om jag bara hade fått så hade ni sett mig där på bilden med.. :)


Väntan på att de ska tända brasan                              Aaah
                                          

Idag har det vart apvarmt.. Sommarvärme :)   Tagit det lugnt under dagen. Var och träffade min älskade Katja (och bror Timi en snabbis)  Katja och jag umgicks på Dollar hehe   Kul att se dom fast det bara var en kortis. ♥

Kvällen vart det grillning här hemma med Micke o Mary. Mycket gott och trevligt! Det är alltid så avslappnat med dom.. Gillar dom mycket! Fast vi inte gör nå speciellt så har vi alltid roligt. Me like!

Sen vart det TV och natten avslutas nu med ett par avsnitt av Hells Kitchen.  Ha det bra o gonatt!

Saknar dig syster!! Kom o hälsa på snart!! ♥  

Kommentarer
Postat av: katja jansson

Älskar dig Marika!Roligt att träffas.....Nikko så härlig..Kristin tyckte att han var så söt och liten:)

2009-05-03 @ 00:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0