JAOOO

Hej hopp! 

Idag har det varit en helt underbar dag! Det har varit sol och så har jag haft en glad Nikko vid min sida :)

Han har delvis legat i sin vagn o sovit.. Det ser så mysigt ut när han ligger i sin vagn ♥
Han ligger o myser med sina filtar och tittar på dom fina träden som blommar..



Lägger upp lite bilder från idag... 

Mina snygga killar! ♥


Kärlek..


Innan detta kort är taget så frågade jag Bozo om han hade grävt i trädgården?....
Så här oskyldig kan man se ut då.........  Man nästan hör " nää mamma jag jag looovar att jag inte grävt i trädgården med nosen.... ♥


Min älskling fick upp sin första firre för i år!! 


En helt underbar dag och kväll!

Imorgon ser jag o Nikko fram emot  babysång! 

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0