Imorgon...

Imorgon så ska jag o Nikko endast ta det lugnt! Inga tider o passa.. Åå va skönt! 

Idag klev vi upp vid 8.. Gjorde oss iordning för massagen kl 10. På massagen var det jätte mysigt. Nikko är så glad! Han bubblar o skrattar för fulla muggar när han ligger där medans jag "knådar" :D Ibland kommer det en härlig varm stråle på en.. :P

Efter det så åkte jag o Johanna till finare höjder.. Dynasty Hills. Vi hade jätte trevligt med mycket skratt o tjatter. Prinsessan V fick tillbaka sin tältsäng som vi lånade förut. Tack!! 

Sen hämtade jag mina däck.. till Röda faran. Nice!

Kom hem.. Nikko somnade i vagnen medans Matte fixade middagen.. fisk o potatis m dillsås. Gott!

Kvällen avslutades med en kaffe med MoM. 

Tack för lunchen Joa! 

En trevlig dag. 

gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0