HAGEL OCH PURÉ

Oj vad det haglade idag! Golfbollar som föll från himlen.. Såg en stackars joggare som var ute precis när det var som värst.. Självklart tog jag fram kameran! :D  Hon ser lite rolig ut.. Hon vet inte vart hon ska ta vägen, irrar omkring ett tag på samma ställe typ och försöker skydda sig med händer o armar mot bollarna som föll ned. Sen vänder hon om och springer mot macken istället.. Själv hade jag ställt mig under våran balkong eller vid jehovas huset under tak. Men hon valde att kuta som en jagad hare mot macken. Det är nån minut att springa dit.. 

Innan haglet så åskade det oxå! huuu jag gillar inte åska.. Jag är en sån där fjant som blir mer rädd för bullret än blixten.. korkat.. I know! 
Men det var första åskan i år! Innebär att det finns värme :)  

Idag har min lilla älskling smakat blåbärspuré och fruktdricka. Åå vad han verkade gilla det! Men han fick bara en liten liten klick av purén på en tesked.. Hälften av den lilla lilla klicken smetades ut på halva honom och kläder ♥
Men han slickade i sig nöjt och såg ut att vilja ha mer.. men han får vänta tills imorgon! 
Den som väntar på något gott!.. 



Nu sitter vi o väntar in Max o Maya (Mattes syskon) som kommer o hälsar på från Sthlm. Ska bli kul att få träffa dom!

Hörs! 




Kommentarer
Postat av: Dina

Den som väntar på nåt gott, väntar ALLTID för länge...

2009-05-22 @ 23:04:06
URL: http://www.dinasblogg.bloggagratis.se
Postat av: Marika

PRECIS DINA!! :)

2009-05-23 @ 00:28:08
URL: http://mapal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0