Fredag..

Familjen var uppe tidigt idag.. vid 7.. TRÖTT!

Vi har varit på Pias begravning idag.. Det var ett fint avslut. Usch va jobbigt det var.. för barnens skull! Det blev en del tårar.. men även en del skratt! 

Vi fortsatte dagen hemma med Micke o Mary.. Det grillades kött med hemmagjorda klyftpotatisar m bea.. Jätte gott!
Måste säga det igen.. Jag har världens bästa kock här hemma!!♥

Efter en liten kvällspromenad med Nikko o Bozo sitter jag nu i soffan o degar.. och kollar på Dregen! :)

Tog ett roligt kort på Nikko idag.. Puffade upp lite kuddar runt honom i soffan.. Gick ut i köket för att fixa något.. Då kommer Matte o ber mig titta på våran Gudfader... Han såg ut att äga soffan medan han tittade på Joakim när han spelade "mannen" på XBOX..
 
Mitt lilla hjärta♥

PS catchiiiing spelade 3-1 till Kanada... weeee  Jag e grym

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0