Babysång

Idag har jag o nikko varit på babysång.. Jätte mysigt! Det innebär att vi alla sitter i en ring och sjunger olika sånger och har bebisarna i famnen. Lyfter upp dom i luften o så. Det var roligt! Nikko va typ som i chock när vi satte oss ner bland alla (ca15 st) + bebisar i ringen.. Han bara satt o titta. Gullungen! Ska gå nästa gång igen. Efter sången tröck Nikko hand och fotavtryck i lera. Den tavlan ska vi hämta om nån dag. Roligt! Mary o Theo, Sabina o Anton var oxå med :)  

Jag o Sabina tog en sväng runt stan efter.. det var så härligt väder! Nikko slockna i vagnen o sover än!


Jag måste visa vad jag har fått idag.. Från min stora kärlek.. Bara sådär!  :)



Så nu vet ni vad jag ska syssla med! :)

Jag älskar dig Matte!! Min prinsii snyggve..♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0