Nu..

Linda Rosing på tvn.. Nikko i famnen.. Vi har precis gympat lite. Vilket var jätte kul tyckte Nikko. :)

Nu känns det lite bättre än förut på dagen.. Det var så mycket bara.. Jag har en hund som tappat en bit av sin hjärna i nån snöhög.. Känner mig febrig, har fått mina röda dagar tillbaka idag... ont i handen.. matte.. allt jag har gjort idag har inte gått som jag velat riktigt. Så har det varit sen igår.. Blev så less idag så jag va arg på allt o alla! (inte nikko, det går inte!)

Jag har inte slagit någon så ni vet! Det dök inte upp någon frivillig.. tur att inte Matte var hemma! hehe Hoppas att ni förstår att jag skämtar... Man vet aldrig!

Det är en ny dag imorgon.. ny dag nya tag! Men inte med vänster hand.. har så ont i den! :P

kramar på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har hänt med din hand?

2009-03-31 @ 22:17:46
Postat av: Anonym

Jag vet inte! Ingen vet.. har varit hos läkaren 2 ggr nu.. Har ont som FAAAAN i handleden o upp mot tummen. Jag tror att det är någon sena eller något som gått av eller håller på att lossna. Ska till en till som ska kolla på handen snart.

2009-03-31 @ 22:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0