VÅR

Idag är nog första dagen jag har haft riktiga vårkänslor!
Jag kan ju säga så här.. dom som känner mig.. Solglajer på!! hehe  Sånna vårkänslor!



Idag tog jag o Mary hundarna och babysarna och Tilde en biltur till Hundbruksklubben och släppte bestarna fria :)
Bozo hade kul i snön.. De vart störtdykningar efter snöbollar i snön och lite små övningar. Han är så duktig så.

Brorsorna.. Bozo närmast och Milo bakom ♥


Bozo min pälskling


Snö.. och en svans..


Min stiliga kille..♥


Annars mår vi bra här hemma. Nikko börjar bli mer o mer med. Han granskar en noggrant.. Småler och idag tror jag han skrattade högt! Åt Matte :D Han är så gullig.. Skulle kunna äta upp honom!! Åå min lilla bebis♥


Sen vill jag gratta Joakim på sin 8-årsdag! OCH Lie på sin 27-årsdag! Hoppas ni har haft en bra dag med tårta o presenter!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0