Tv

Ni som känner mig vet att jag myser med reality program o dokusåpor... Känns som att det bara är jag som tittar på dessa program. Just nu är det "Den rätte för Rosing" på tv och jag halv tittar på det medans jag skriver. Jag tycker att det är intressant o se hur dom är som o hur dom lever osv.


Jag tycker att det ska bli jätte kul när det nya programmet "Wipeout" börjar. Det såg så roligt ut. Skrattade när jag såg reklamen! Tror att det är på Söndag det börjar.

Jag halv följer nästan allt sånt där. Det gör inget om jag missar ett par avsnitt men om jag e hemma så vill jag gärna se på dom. Jag tittar på Den rätte för Rosing, Desperate Housewives, Paradise Hotel, Charterhjältar, DrPhil, When I met your mother, m.m hehe
JAA jag gör annat än att titta på TV!! :P

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu har pappa/Morfar åkt hem.. :( Det var ledsamt. Vill ha honom nära.. Känns så jobbigt att inte veta när vi ses igen. Det känns så bra när vi är tillsammans. ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, pappa Raimo, det är en rolig karl det där haha ; )

2009-03-09 @ 00:25:57
URL: http://emmamadelenemilia.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0