SÅÅ

Så var den här dagen gjord! Med ett läkarbesök för min handled, dollar, järnaffärn och en snabbis in på Life för att säga hej till Johanna. 
Nu sitter jag här med Nikko i soffan o kollar läget i cybervärlden :) Skönt o få ta det lugnt! 

Igår var det en lugn söndag som avslutades med en pasta fläskfilé från Jakten hemma hos M o M. Mycket trevligt! Vi kollade även på Wipeout vilket jag tycker är så roligt! Skadeglädjen är den sanna glädjen! hehe

Nu ska jag fixa till lite i mitt kök o sedan kolla vad vi ska äta till middag om inte Matte hinner före.
Middags tips någon?

Kolla in snyggingen i sina nya jeans :D 

Kommentarer
Postat av: martina

jadu..du kan väl äta lasagne eller nått..=) o du har väärldens finaste jeanskille..pusspuusss

2009-03-30 @ 18:08:31
Postat av: joa (johanna)

åååå, var det så han såg ut under filten? hahaha jätte cooola jeans!



jätte tack för titten, den livade upp stämningen.. vi hörs! pok

2009-03-30 @ 20:05:02
URL: http://joafyi.blogg.se/
Postat av: joa

haha! jag ville inte väcka dig så jag skriver här.. ;)nu har jag fått upp ett videoklipp på "dangerous diesel"! hahahaha snyggt namn va??

filmklippet finns på bloggen i det sista inlägget! säg vad du tycker.. om det är bra.. hahahahahaha!

måste dra! pok pullan!!

2009-03-31 @ 10:19:51
URL: http://joafyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0