Pizzadag.

Idag har det varit en trevlig dag med Nikko o Viktoria.
Medans vi var på Dollar och fikade här hemma så arbetade våra "män" + Conny med vårat blivande sovrum.
Som tack för hjälpen bjöd Matte på pizza. Så jag o Vickan kom hem med en varsin Dollarpåse, en Nikko och en hel hög med pizza. 
Det var mumma.
 
Jag har inte vart uppe på rummet o tittat hur det ser ut nu. Men troligtvis kan det börjas målas, tapetseras och läggas golv. Roligt! Snart klart ju. Det jag ser framemot är att få inreda rummet. Kul kul!

Nu har jag vart uppe en sväng hos Matte. Det stämde nästan det jag skrev. Några plank kvar på snedtaket bara ;)  Duktiga killar!
Mi handyman


Nu sitter jag o Nikko här i soffan o små tittar på Melodifestivalen.. Om jag ska vara ärlig så är dom flesta låtar helt ok! EMD tycker jag ska vinna.. :) Söta pojkar...  :)

Hoppas ni har en bra kväll allihop!

BTW JA FEL LÅT VANN!!!

Kommentarer
Postat av: Kathleen

Hahaha.. Håller me om att FEL LÅT VANN!! EMD skulle ha vunnit..:O(

Hoppas allt e bra med er!! Här rullar det på..

Kram kram

2009-03-15 @ 17:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0