Liten blir stor..

Idag var vi på ett besök på BVC för att väga och mäta lilla Nikko. Idag väger han 3950 gram! Snart 4 kg!!! Det går undan. Hans kurva pekar rakt upp :)

Känns skönt o veta att det går åt rätt håll och att han mår bra. Då mår jag bra! ♥

Idag skulle jag o Sabina fika.. Hon kom hit och det vart prat  o mata bebis så fikat glömdes bort! Stakarn fick inte sitt thé. Jag var tvungen o åka iväg till BVC.. Men lovar att vara en bättre värd nästa gång! hehe Om några veckor har hon också en baby! Roligt! 

Nu för tiden kan jag inte planera på samma sätt har jag märkt. Hålla tider och så är inte det lättaste längre.
När baby vill ha mat så vill han ha mat nu NU. Sen ska det bytas blöja och kläs på för utgång osv Allt tar sin lilla tid.

Jag är lycklig som har Matte. Ensam med allt detta hade inte funkat. Med allt detta menar jag hus, hushålls sysslor, hund, barn, mat, bil osv

Jeje nu ska jag äta middag. Min kock har lagat kyckling ala matté ♥ Mumma..

Kolla in lillfingrarna på min superstar :)

Kommentarer
Postat av: Zandra

Naaaaww vilken sötnos =)

Ååååhh, man blir ju såååå sugen hihihi

Hoppas ni har de bra.



massor med kramisar

2009-03-11 @ 23:46:56
URL: http://zessans.blogg.se/
Postat av: lillemor

vad söt han är!

2009-03-12 @ 00:00:35
Postat av: Lie

hihi vad han e söt! Hur e de med lilla familjen? kram

2009-03-12 @ 08:29:19
URL: http://liesahlin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0