Laddad..

Nu är jag laddad för en spelkväll hemma hos Micke o Mary. Nu har vi hela familjen sovit en stund i soffan. Det behövdes!

Jag tror att någon kom o kidnappade Bozo under tiden vi sov...... hehe Nää Sabina o Esa kom förbi o tog med sig honom på en promenad med Onny.  Matte vaknade till o hörde att någon var nere.
Dom är så snälla som tar med sig Bozo på deras promenader! Tack!! ♥
Sabina jag tycker du ska klämma ut den där babyn snart. Vi längtar så!

Just nu ligger Nikko brevid mig och jag spelar Emil i Lönneberga för honom... "Snickerboa hoppfallera rajrajraj" Han var lite tjurig här brevid mig nyss men blev nöjd när han fick komma till min famn o höra på lite listettor.... :P


"Din förgrämmade unge!"  Han härmar Emils pappa...


Nä nu ska jag göra mig iordning.. Ta på mig balklänningen och fixa min håruppsättning :D

Nu är spelarhandskarna på! GAME ON





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0