KRAMFORS VINTERFEST

Jepp Kramfors har vinterfest på "stan". Det är hundspann som man får åka med i, skotercruising genom stan, mat o dryck, små stånd och en massa folk!
 Dom har gjort en gata av snö så hundspannet och skotrarna har nått o åka på runt och i hela "stan".


Det roligaste med det hela var att Viktoria kom hit o hälsade på! Hon hann vara här i nån timme innan hon var tvungen o åka hem för att ta emot gäster. Kul att du kom! Vi tog en snabbrunda på Dollar och kollade runt lite nere på stan. Vi borde ses oftare om man tänker på hur nära vi har till varann egentligen. 

Viktopia vid sin bil :)


Väl hemma så myste jag o Nikko lite.. knäppte lite kort som jag måste visa. Han är så söt!♥

Här övar han på karate...

Funderar över vart nappen tog vägen..

Bozo kom o gömde sitt ben vid Nikko.. Ja han kan ju karate ifall någon skulle försöka ta den..


Nikko försöker äta upp mig..


Kommentarer
Postat av: viktoria

klart vi måste se oftare!! de här funkar ju verkligen INTE! :D

2009-03-08 @ 16:40:01
Postat av: Modell Rose-Marie (Stella)

Hej!



Vilken intressant blogg du har! Har lagt till dig på bloglovin.se och prenumrerar på din blogg nu :) Du får gärna göra till mig meed så vi kan hålla span på varandras bloggar :)

2009-03-08 @ 16:47:18
URL: http://modellinglove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, vad tycker dom Pussycat dolls? Titta på klippet i inlägget och säg vad du tykcer?



Kram http://ellinorslife.blogg.se

2009-03-08 @ 18:13:21
Postat av: katja.a

Ni e så söta ni två.. härlig bild..När du får den härliga pussen... Massa kramar och kärlek till er.

2009-03-08 @ 19:02:56
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via bloglovin? isåfall lägg till mig och skriv sedan när du gjort det så kommer jag att lägga till dig direkt när jag ser det, tack och hej :)

2009-03-08 @ 19:08:59
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0