Kaffe o Bulle?

ÅÅåå just nu är jag så trött så jag mår illa.. Men har inte ro i kroppen till att sova.
Får sova inatt (hoppas jag) Jag har fått sova flera timmar i sträck nästan varje natt så jag ska absolut inte klaga på det! Min lillprins sover så sött så. ♥

Idag har jag FIKAT! Hör o häpna... hehe
Jag o Nikko fick finbesök av Nina o Claes idag :) Jätte mysigt! Claes är så söt. Skrattar o pratar. Vi fick en jätte fin present av dom oxå. Body med tåg tryck på och fina mysbyxor till. Verkligen fina!


Sen senare mot kvällen kom Mary, Tilde o Theo på besök. Då vart det kaffe o bulle igen :) Gott!

Imorgon blir det spelkväll hemma hos Micke o Mary. Det ska bli kul! 

Nu ska jag bada Nikko o sen ska jag få massage av Matte!!!! Bara längtar :)

Sov så gott folket.

Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0