Fika!

Idag äntligen kom jag, Nikko, Nina o Claes iväg till gamla jobbet för att träffa alla där :)
Det var kul att få visa upp min lillgroda till gänget. Det var även jätte kul o få träffa "lill" Claes! Han är så söt! ( kul o se Nina med Måste väl skriva så.. :P)
Claes


Vi fikade o kacklade medans bebisarna flög runt bland alla famnar.


Sen fick Nikko jätte fina presenter av girlsen.
Små tossar och en kofta som Birgitta stickat. Helt otroligt fina! Är impad :)
Sen fick vi en jätte fin sparbil och kläder.



Tack ni är så gulliga!! ♥
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har min pappa på besök! Morfar :)

Han är så stolt o släpper inte Nikko i första taget. Han har tom bytt bajsblöjor på honom! :) Jätte roligt o se. Önskar att mamma fick vara med ♥ Jag vet att hon ser ner på oss och vakar över oss alla.

Kommentarer
Postat av: Katja.a

Å gumman nu fick du mig att grina... Klart hon alltid finns där =) Massa varma kramar till er.

2009-03-02 @ 20:31:36
Postat av: tina

Fina stolta morfar!!!! Vet att Merja tittar ner och är så otroligt stolt över dig och sitt fina barnbarn!!! Kramar Tina

2009-03-06 @ 14:53:45
URL: http://willesmorsa.blogg.se/
Postat av: kickmicki

haha ´Lisa` haha

2009-03-13 @ 18:28:54
URL: http://kickmicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0