BLOMMOR

Jag tror att sommaren har kommit till Kramfors!!

Det är så härligt när solen ÄNTLIGEN skiner och snön sakta men säkert smälter bort. Jag blir så mycket piggare.

Inatt så sov inte Nikko så jätte bra.. han vaknade varannan timme ungefär och ibland gick det bara en halvtimme/timme mellan. Jobbigt! Sen under hela dagen har han varit lite små gnällig och inte kommit till ro för att sova. Ingenting har varit behagligt för honom. Jag har gått igenom hela registret idag! :) Små stunder var han nöjd o glad iaf. Jag säger så här.. Om det inte varit sol ute så hade jag inte orkat med denna dag. Tack solen! :D 

Nu under kvällen tog Nikko ett härligt varmt bad och sen somna han som en stock! Han är ju så gullig min lillgroda.♥
Hoppas att morgondagen blir bättre.

Joo varför jag tror att sommaren har kommit till Kramfors är för att utanför min dörr så hittade jag dessa fina blommor!



En bukett till oss och en liten söt bukett med en nalle i till Nikko. JÄTTE fina!!

Tack Jenny o Tony + fam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0