Trött trött trött

Åå va trött.. Skulle kunna sova sova på dagarna men nätterna då man ska sova vaknar jag heeela tiden! Sover en timme eller två sen vaknar jag av det ena efter det tredje... Irriterande! Vill ju sova.. Men men det går väl över sen.. Men sen är det någon annan som håller en vaken istället. :)

Nu håller vi på uppe i sovrummet för fullt! Jag har t.o.m målat några panellängder som ska upp på taket! Det kommer att bli så fint! Matte min handyman är så duktig så.. Fattar inte hur han vågar ge sig in i allt som innebär med att renovera om ett helt rum med spottar, sänka tak, panellängderna m.m när han aldrig gjort något liknande.  Blir impad!
Mi maaan :))
Ska knäppa lite kort på hur det ser ut i rummet nu.. och sen lägga upp nya när det blir klart!

Nu ska jag gå o titta på när min kock fixar iordning portersteken och potatisgratängen.. mumma! En del har det bra ibland.. :P TACK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0