SÖNDAG

Nu är det söndag och det bara snöar o snöar ute.. Förstår inte hur mycket snö det kan komma! Jag vill ha vår...

Jag kan berätta att jag går in i vecka 38 idag! Skönt att det går undan.. :)

Idag har jag o Matte stor städat nästan hela huset! Jag är helt slut! Vi har även slängt en massa skräp bla en massa skräp från rummet vi renoverar. Det är så härligt nu när man gjort allt. Känns så mycket fräschare i luften. :)

I helgen har det varit jätte lugnt.. Vi har fikat med Micke o Mary både här o hemma hos dom! Matte har fixat med rummet hela helgen och det börjar bli jätte fint! Han är så duktig! Är helt impad att han fixar allt helt själv. Tror han fick lite panik efter falskalarmet från bebisen! :D

Jag fick mig en väckarklocka jag med.. Inser att den kan komma närsom PÅ RIKTIGToch att jag måste vara mer förberedd med väska, plånbok, tel, kamera m.m Så nu har jag packat min babyväska nästan fullt ut.. Fattas lite kläder till mig bara. :) 

Nu ska jag gå o ta mig en kopp kaffe.. Ha en bra kväll allihop! Kraaam



Kommentarer
Postat av: viktoria

Helt sjukt att den snart kommer!!

2009-01-25 @ 19:36:29
URL: http://www.absolut-viktoria.blogspot.com
Postat av: Anonym

haha... va tror du? uppväxt i småstad, gottar sig i allt man snubblar över... en norrlänning så klart. ;)



ja de msåte kännas helt sjukt, men såååå himla roligt :D

2009-01-25 @ 20:04:28
Postat av: viktoria

ååå detta snöande.....

2009-01-26 @ 15:33:23
URL: http://www.absolut-viktoria.blogspot.com
Postat av: Anonym

A men eller hur! komiken i dessa artiklar e stor!

2009-01-26 @ 17:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0