Snösnösnösnöööö

Blir tokig på all snööö.. Det är verkligen jätte fint med snö och det blir ljusare o blabla men just nu vill jag ha sol o vårkänslor! Längtar tills man kan gå utan jacka.. och man kan sitta ute! Guu va mysigt!

Nää istället ska man pulsa sig fram i snöhögarna och "gräva" fram sin bil om man ska någonstans, blöt blir man.. Guu va jag klagar! Kan vara att jag är lite less o trött på det mesta just nu! Allt jag gör är jobbigt.. sitta ligga, gå, stå. Kan inte göra det jag vill för att då får jag ont i nedre delen av kroppen.. Snaaart är det över!

Så slut klagat!

Idag har jag fikat med min mycket trevliga och mysiga "granne" Sabina. Det är så skönt o bara prata en massa strunt ibland! Om allt o ingenting :)   Hon väntar oxå bebis som ska komma i Mars. Jätte kul!

Har inte så mycket o skriva om just nu.. Så hej då! 

Kommentarer
Postat av: viktoria

ja de kan man ju verkligen undra! hahaha

2009-01-27 @ 20:57:55
URL: http://www.absolut-viktoria.blogspot.com
Postat av: Zandra

Hej sötis =)

Du om nån får klaga...så de så...

Skönt att de inte e så långt kvar iaf =)



Massor med kramar <3

2009-01-28 @ 11:33:37
URL: http://zessans.blogg.se/
Postat av: tina

Vännen...

....du får flytta hit till oss!

Här i skåne har vi vårväder, har hållt på i trädgården ett par dagar nu! Snödropparna och smörblommor börjar titta fram! Inte en snöflinga så långt ögat når! Kom hit!!!!!

Kramar Tina

2009-01-28 @ 22:47:43
URL: http://willesmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0