SEEEEG

Herregu vilka sega dagar.. Känns som man har supit i flera dagar :D Jag har ingen ork i kroppen! Blir slut bara av att gå upp för trappen typ.. Men tror att det ligger lite förkylning i kroppen + att det blir bara tyngre och tyngre med magen och så känns det som att magen trycker upp lungorna i halsen på mig. Tungt att andas ibland. Men det går över snart! Inte så jätte lång tid kvar.

Måste visa er en av dom fina julklapparna jag fick av Matte ♥.. Fast vi sa att vi inte skulle handla något till varandra...... Blev nästan arg när jag fick klapparna.. men innerst inne så hoppa jag av glädje! :) Det är ju så kul o få presenter!
  Visst e dom fina! Min älskling känner mig så väl..:)             bling bling     hehe

Kommentarer
Postat av: viktoria

ser ut som jätte fina presenter... trots den lilla lilla bilden ;( snyft

2009-01-03 @ 13:25:57
Postat av: vix

mjo de har ja oxå funderat på men de e bara de att nör ja går in på andras sidor som har blogg.se som host så e de inga problem, de e as skumt... hm

2009-01-03 @ 15:55:00
Postat av: viktoria

tjo! I natt jobbar ja, sen jobbar ja mån-tis, tis-ons sen fr-lör,lör-sön så de e rätt mycket nu till veckan! Visst kan vi fika någon dag men de skulle va mycket roligare om både du å matte kunde komma??

Kunde kanske käka middag ihop å så :D

Kramen kram!

2009-01-04 @ 01:23:12
URL: http://www.absolut-viktoria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0