Joho

Hej!
Idag har vi fått våran spjälsäng! Plus att vi fick en fin liten vagga till och en resesäng! Helt perfekt. Jag ska ta kort på dom när dom är inne.. Just nu i bilen fortfarande! Jätte kul ju. Nu längtar jag tills på lördag då vi ska åka till Birsta och handla sängkläder, täcke, kuddar, skydd m.m till spjälsängen. Mysigt!

Igår inhandlade jag silikonnipples och bröstvärmare.. Viktiga saker vettu! hehe Fler saker och stoppa i BB-väskan.. Om jag nu hittar en väska att ha alla dessa saker i.

Nu ska jag rensa lådor så jag har någonstans att stoppa alla babykläder i. Mattes strump och kalsong låda ryker först! :)
Det är det här jag har längtat till o få organisera upp allt hur det ska vara.. rensa osv.  Jätte kul!

Hörs!

Namnförslag någoon?? (förutom Martina :) )

Kommentarer
Postat av: Maia

Okej, håll i dig nu, killnamn; Dante, Sander, Elliot, Teodor, Vincent, Casper... tjejnamn; ella, alma, alva, bianca, bella, stella.... sug på de..eeh

:-)

2009-01-15 @ 11:32:46
Postat av: martina

martina...bianca e juuu jevla rart..mosters heter ju de..=)

2009-01-15 @ 22:56:09
Postat av: Lie

jaa du...hmm, killnamn: Mio,Victor,Adrian,Viggo,Tim...

tjejer: Tindra,Nova,Saga,Liv,Sigrid(love it) Elsa,Amelie,Tuva,Lova,

men

bianca e jätte fint!

2009-01-16 @ 16:07:40
URL: http://liesahlin.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Va e de för fel på namnet martina??

tjoho.. såg fin kommentar.. tack.. ja e rätt nöjd me bilden :D

we, snart ses ju vi!

2009-01-16 @ 23:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0