FÖDELSEDAGEN

Nu är snart födelsedagen snart över.. Är helt slut! Har haft Tequilarace........Näää :P

Idag åkte vi rätt tidigt till Sundsvall Birsta för att handla. Innan vi åkte fick jag öppna mina presenter från Matte, en massa babysaker! :) Kläder, nappflaska, nappar, babyoil m.m ♥

Vi gjorde Ikea först. Köpte bara babysaker.. Allt som tillhör en spjälsäng, skötbord och lite annat smått o gott. Sen blev det klädesaffärer för min del.. Har letat med ljus o lykta för att hitta en amningsbh i min strl! Att det skulle vara så svårt visste jag inte! Man ska inte ha större byst om man vill ha en amningsbh.. MEN jag hittade en på Lindex till slut! :) Skönt o ha en iaf.
Sen var vi på Barnenshus, Jysk o så.. Man hittar ju alltid nått i dessa affärer.. Farligt!

Det har varit en rolig dag fast jag är heelt slut i rygg, fötter och huvud! Nu är det soffläge som gäller för min del! :)

Nu på kvällen gjorde Matte älsklingen en pannkakstårta med blåbär och hallonsylt + grädde till mig.. Den tårtan önskade jag mig! :))
Hade en liten bjudning här med finbesök :)

Bjuder på lite bilder..

Spjälsängen och sakerna till.


Theo♥


Den goda pannkakstårtan! :)


Korgar till skötbordet.


Pippi Pelikan som mumsar i sig tårta..


Den lilla söta vaggan.


♥Tack mina vänner och familj för alla gratulationer! Telefonen har gått varm :) Är så glad och tacksam som har er!♥

Kommentarer
Postat av: viktoria

hihi va fina saker!! varför sa ni inte att de va pannkakstårta på me :P mmmmums! haha

Ses snart! Kram

2009-01-18 @ 11:37:47
Postat av: katja jansson

Grattis gumman!!!

jag har varit dålig i helgen,fattar inte hur jag glömde bort igår.

vad roligt det är med alla babysaker,vad har du fått vaggan!

kram

2009-01-18 @ 17:25:58
Postat av: lillemor

oj då, glömde helt... Grattiis i efterskott!!!!! hoppas ni alla mår bra. KRAM

2009-01-20 @ 17:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0