Solle..

Idag har jag o lillgrodan varit på Sollefteå sjukhus för ett besök hos barnläkaren. Det var för en kontroll med vikt o längd så att dom ser att han går upp i vikt, och det gör han! Sen hann han aldrig med att ta ett sånt där hörseltest på BB så det fick vi också göra idag. Han hör! :D    Allt såg jätte bra ut.

Nu väger han hela 3185 gram och 49½ cm lång. Stora killen :P

Efter Sollefteå  var vi på ett besök på pappas jobb. Oj va poppis vi blev!  :) Nikko ville mest sova hela tiden.

Så idag har jag o Nikko varit på vår första "resa" tillsammans. Känner mig som en riktig mamma som kånkar på bilbarnstolen, skötväskan och upp med bilnycklar, telefonen ringer hehe Känns bra!
Känner mig så poppis bara.. Nästan alla kommer fram till en o grattar o vill titta. Helt okända människor! Vad en liten krabat kan ge en människa så mycket glada känslor! Kul.

Sätter upp lite bilder från BB och sjukhuset så att även dom som inte har Facebook (det finns dom som inte har det ja! :D) kan titta på också.








Kommentarer
Postat av: Viktoria

DU skojar!! de va altså därför du ringde... menar du att jag hade haft en chans att få se lillpöjken idag??? FAN att ja jämt ska sova.. hade ju iof jobbat natten.... du skulle ha ringt fleeeeeeeeeeeeeer gånger så ja vakna.. åhhhh

hann inte ringa idag... massa olika grejer har de vart idag.. berättar i mööörra när ja ringer. pusselipuss

Postat av: Lie

eeww vaddå glidslem?

2009-02-19 @ 17:11:22
URL: http://liesahlin.blogspot.com/
Postat av: martina

hahahaha en sån där flaska har jag o musse oxå haft..som vi snodde från ett sjukhus hahaha

2009-02-19 @ 18:05:04
Postat av: Marika

MARTINA: Vem tror du jag tänkte på då när jag såg flaskan!! haha Och visste att du skulle vara den som tyckte det var kul! Bilden är till dig! Väntade bara på reaktionen först! :D pussssss

2009-02-19 @ 20:39:45
URL: http://mapal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0