MIN ÄLSKADE NIKKO!

Vill skriva ett snabbt inlägg här o berätta att jag är världens lyckligaste med världens finaste son :)
Han är världens goaste! Min lilla groda.. Den kärleken jag känner för honom är inte av denna jord!

Förlossningen gick jätte bra o hyfsat smidigt men attans va ont det kan göra!! :D  Kan berätta mer senare när jag kommer hem o så.

Dagen efter Nikko föddes så upptäckte vi att han var skakig om händerna.. De tog prover på honom på en gång och såg att hans blodsocker var lågt. Vilket gjorde att vi fick åka till Sundsvalls barnsjukhus eftersom det inte finns i Sollefteå.

De satte in dropp som gav honom socker (Glykos) så att sockret kan stabilisera sig i hans lilla kropp. Doktorn har sagt att det kan ta några dagar, en vecka eller mer innan det blir bra och vi får åka hem. VILKET JAG LÄNGTAR TILL!!

Nu har Nikkos sockervärde varit bra i ett par dagar och droppet ska bort imorgon kväll om allt går som det ska. BER TILL GUD OCH HÅLLER TUMMARNA! Sen får vi stanna en dag eller två för att se att sockret behåller sina bra värden utan hjälp.

Så ligger det till.

Annars är han frisk o mår bra :) Min lilla prins..♥ Sätter in bilder senare.. Har inte det bästa o snabbaste nät här..... Men några bilder finns på fejjan på Mattes sida.

Tack för alla grattulationer! Ni är så gulliga :) Love

♥Tack Matte för att du finns i mitt liv o vid min sida. Jag älskar dig massor!!!!!! Du betyder såååå mycket för mig min älskling♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Massa kärlek till er. och jätte GRATTIS.

Han e helt underbar...Kram

2009-02-08 @ 22:12:00
Postat av: Anonym

av Katja .A. så duktig på de här =)

2009-02-08 @ 22:13:11
Postat av: vickan

åå längtar tills ni kommer hem och har kommit till rätta... så man komma å titta på miraklet!! pussar massor

2009-02-08 @ 22:44:58
Postat av: lillemor

hoppas att det löser sig med hans värden, den söta lillkillen ska ju inte må dåligt ju:( passa på å vila upp dig nu när du kan å använd barnmorskorna som slavar:))

2009-02-08 @ 23:19:21
Postat av: Marika

jag älskar dig med.

2009-02-09 @ 21:29:16
URL: http://mapal.blogg.se/
Postat av: mamma

ÅHHHHH!!!! gullungen...jag vill träfffaaaaa

2009-02-09 @ 21:53:20
Postat av: Lie

Å va mysigt, hoppas ni får komma hem snart! kramar!

2009-02-10 @ 08:16:51
URL: http://liesahlin.blogspot.com/
Postat av: yasmine

jag vill sågärna träffa min kusiiin :D

2009-02-10 @ 08:59:26
URL: http://yasminejansson.devote.se
Postat av: katja jansson

Visst är det härligt!går inte beskriva känslan att vara mamma:)man är så stolt....vad härligt att du har haft så mycket stöd av Matte.Nu har ni en liten prins av erat kött och blod som för er samman ännu mer.....:)kramar

2009-02-11 @ 19:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0