Kom o tänka på..

... en sak!
Jag kunde inte ha fått en bättre Alla Hjärtans Dag present!
Jag fick komma hem med min lilla bebis OCH dessutom på den dagen han var beräknad. Häftigt va! :)
Det kunde inte bli bättre.

Lilla Nikko mår bra. Han sover, äter, bajsar och kissar. Kissar gärna på mamma!
Han är så mysig.. ♥

Stackarn fick solen i ögonen..


Sak till annat.. Asso vet ni hur mycket snö vi har här! Ska visa va Matte grävde fram halvt som halvt här om dagen..

Min bil..




Våran sk trapp...


Så om ni saknar snö KOM!


Kommentarer
Postat av: tina

Vilken underbart söt pojke ni har fått. Ännu en gång ett jättegrattis! Måste ju bara säga att vi faktiskt också fått snö......

Sköt om er och njut ordentligt av bebistiden!!!!!

Kramar till dig och din fina familj

Tina

2009-02-17 @ 16:13:40
URL: http://willesmorsa.blogg.se/
Postat av: Katja.A

Hej.. Du skriver allt bra med son,men hur e de med dig?? De undrar jag =) Jag vill ha snöööööö... Stor kram till er.

2009-02-17 @ 18:15:56
Postat av: katja jansson

Han är verkligen söt!Jag är så glad att mina barn fått en till liten kusin...jag önskar Merja varit här nu...min älskade Marika.

Det känns så underbart att du blivit mamma:)tänk om ni borde närmare oss.

kramar från mig

2009-02-17 @ 22:28:20
Postat av: Viktoria

Så skoj att ni äntligen har fått komma hem, finns ju ibgen bättre Alla hjärtans dag present än de :D

mjo.. snön e väl ingen fara... men va säger du om kylan :P brrrrr fy fan!

Postat av: katja jansson

jag menade bodde närmare oss;)skrev fel!!!

2009-02-18 @ 09:52:14
Postat av: viktoria

tjo

jo det är bara bra här... såg att du hade ringt vid 10... har sovit fram till nu, jag slutade inte förrän klockan 7 i morse.. hehe

Hur e de me BEBIS!!!!??

2009-02-18 @ 14:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0