I MIN LYCKOBUBBLA

Just nu lever jag i min lyckobubbla med mitt lyckorus som Nikko ger mig varje dag. Allt känns så bra. Jag är så glad att Nikko är frisk och att han är så fin.  Världens finaste!  

Jag har haft tur som har fått så fina/snygga killar runt mig :)  Inte alla som har sån tur!

Igår åkte Mirre hem.. :( Jätte tråkigt! Ville att hon skulle stanna längre. Man hinner inte umgås under en helg. Lördagen är den enda dagen man hinner umgås o då ska man hinna med allt helst. Hoppas hon kommer upp snart igen! Kanske vi hinner åka ner innan vem vet? :)  Hon kom hit med hennes resväska full med kläder till Nikko från henne och fam. Jansson. Jätte fina kläder!! Nu får han bara växa på sig lite så att han kan använda dom också :)
Tack så jätte mycket! ♥

Längtar tills jag får visa upp min lillprins till alla vänner här och där nere i estocolmo :)

På fredag ska jag o Nikko och Nina o lillKlas till gamla jobbet o hälsa på alla vännerna där :) det ska roligt!
Dom är så gulliga och omtänksamma. Bättre arbetskamrater får man leta efter!! Fast jag inte arbetar kvar där så ringer dom o hör hur det är med mig o resten av familjen, finns där och bryr sig. Så söta så. ♥
(hoppas ni läser detta nu) 

Nu ska jag väcka lilleman och mata honom för att han sedan ska somna om igen.....? Ja men så är det! 

Pussar o kramar till er alla som läser




 

Kommentarer
Postat av: viktoria

jisses, han är ju så himla gullig!!

2009-02-24 @ 09:49:14
URL: http://www.dynastyhills.se
Postat av: Kathleen

Gud så söt han e!!! Vad han har växt på bara den här korta tiden.. Det går så fort..

Kram kram

2009-02-24 @ 13:44:04
Postat av: Katja.A

Han e ju så söt.. Önska man fick se han.. Stor kram

2009-02-24 @ 16:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0