Dum av att bli förälder?

Jag är inte så aktiv på bloggen nu.. men ni förstår säkert varför! Jag har lite annat för mig på dagarna nu för tiden..:P Jag tar hand om baby, fikar, fikar , handlar och fikar! :D   Dagarna bara försvinner.

Vet inte vilket snille som kom fram till att föräldrar blir korkade när dom blir föräldrar. Att det är vetenskapligt bevisat att det stämmer.
Jag kan säga så här...  DET STÄMMER!!
Jag har aldrig kännt mig så förvirrad som jag gör idag.. Jag glömmer bort viktiga möten, telefonsamtal, tappar ord, jag kan inte formulera mig ibland och jag är allmänt lost! Ja det är inte lätt o bli förälder! :))

Men jag vet vad det beror på.. Det beror på sömnen såklart!
När man är gravid vaknar man ju stup i ett för att man måste kissa, man ligger inte skönt, har ont osv. Du är gravid i 9 mån.. Alltså nästan 9 mån med vakna nätter= oregelbunden sömn. SEN har man en bebis som vill ha mat kanske ett par ggr under nattens lopp= oregelbunden sömn. Utan regelbunden sömn under en så lång tid kan man inte bli något annat än knäpp!  Min teori..

Jag är ett levande bevis på att den myten är sann.  hehe

Kanske finns fler förvirrade själar där ute? :P

Kram o gonatt

Kommentarer
Postat av: martina

haha nej ma..du e den enda som e förvirrad..alla andra kommer ihåg allt hehe..puuussss på eeerr!!!!

2009-02-26 @ 23:03:30
Postat av: Maia

hahaho, jag har hört att man kan bli lite förvirrad av att amma oxå, men ta d lugnt, inte ska du behöva komma ihåg en massa saker som möten å så tihi allt klarnar eftersom! kraaaam

2009-02-27 @ 11:08:44
Postat av: tina

förstå hur förvirrad jag är....min äldsta är snart 17 och min yngsta 2 år,,min hjärna har nog aldrig hunnit ta igen sig....

Förstår nu varför jag är som jag är.....

kramar

2009-02-28 @ 11:41:56
URL: http://willesmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0