DET GÅR FRAMÅT!

Nu har Nikko varit utan dropp med Glykos i 2 dagar och allt ser jätte bra ut. Alla värden är som dom ska. Nu får han mat varannan timme men imorgon ska vi ändra till var tredje timme! Ska bli skönt.. :)  Hoppas bara att allt fortsätter o vara bra fast vi ändrar lite på rutinerna..
Om allt funkar som det ska så får vi åka hem om några dagar!! Weeeee

Igår åkte Matte hem härifrån för att ta hand om huset, skotta och ta hem Bozo. Oj va tomt det blev här.. Jätte tråkigt att han åkte! Har ingen att skratta med eller prata med nu ju.. Han är verkligen min stöttepelare. PUSS

Idag kom han o Joakim o överaskade mig o Nikko med ett kort besök! :) Det var kul men samtidigt så fick jag den där jobbiga känslan igen när han åkte.. Men snart får vi ju faktiskt åka hem. Älskar dig såååå!♥
Joakim verkade tycka att det var roligt med en lillebror fast han bara låg o sov :)

Nu ska det matas o byta blöja! :D

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Katja.A

Vet hur du känner dig där... Jag kände mig så ensam när Nicke och Grabbarna åkte och jag blev kvar med Neo... Men i dag e de en tid jag borde ha njutigt av mer...Dom dagarna och den kontakten ensama..mmm njut Marika...

Stor kram till er och hoppas ni snart får åka hem.

Kram Kram

2009-02-10 @ 21:34:38
Postat av: Marika

Ja jag ska försöka! Tack för rådet :)

Du är så gullig. Massa kramar

2009-02-10 @ 23:19:55
Postat av: yasmine

svar på kommentar;

joo, jag och della har faktist funderat på att komma upp på sportlovet! då får jag se min kusin :) hehe.

Tack för din omtanke!

kramis

2009-02-11 @ 12:17:15
URL: http://yasminejansson.devote.se
Postat av: Zandra

Åh va underbart =)

E så glad för er skull.

Såg bilderna, han e ju bara såååå söt.



Jo jag fixar de mesta själv. Tycker de e kul och så vet jag att jag får de så som jag vill ha de =))



Vissa saker kan jag dock inte fixa då man e liiiite för klen i vissa lägen hehehe...



Hoppas ni har det bra.



Kram på er alla...

2009-02-11 @ 17:42:11
URL: http://zessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0