USCH!!

Idag var jag TVUNGEN att få en akut-tid till tandläkaren.. Har JÄTTE ont i min visdomstand som växer och varar.. JA ni hörde rätt!! mysigt va.. nooot!!
Igår och idag har jag levt på Ipren o Alvedon.. Fyy va ont jag har! Först i benen o sen tandfan! Jag började t.o.m grina för att jag inte orkar med mer smärta!!

Idag vart jag arg... Jag HATAR att gå till tandläkaren för det första.. Jag är rädd för sprutan!
När jag fått min akuttid så åker jag dit.. Går fram till kassan o ska fråga om det går bra att ta det på en faktura MEN det gick inte sörru! ABSOLUT inte! Vart så less... Hur kommer det säg att ALLA andra företag tar fakturor men inte dom? Frågade vad han trodde det skulle gå på ett ungefär ( så jag vet om jag har råd ens) 300-400 kr sa han. Helt ok tänkte jag!

Hon tittar i min mun i HÖGST 5 min sammanlagt om ens det.. UTAN att överdriva!
Hon konstaterar att jag har en inflamation och skriver ut ett recept på penicilin.. Sen var det klart!
Går fram till kassan igen för att betala kalaset.. 800 kr tack säger "farbrorn".............. !!!

-Eeee ok.. Ursäkta om jag frågar men VAD är det jag betalar för exakt? Frågar jag då
Han mumlar på.. hör inte ens vad han säger för att det kokar i mig! Ångrar att jag gick dit! jaja men jag fick receptet iaf...... Så jag gick därifrån med en 20 lapp kvar i plånboken.. Nu ekar den!
Så därför hatar jag tandläkaren ännu mer nu!! Han har förstört min månad! :P

Men jag e inte bitter!

Sätter upp lite bilder på min gullunge istället! Han kan konsten att göra mig glad när som♥



Kommentarer
Postat av: Sabina

Åhh vad svinigt dyrt !!! Förstår att du blev sne ... SJUKT SJUKT SJUKT!

Kraaam

2009-09-01 @ 17:49:44
URL: http://misssabina.blogg.se/
Postat av: Dina

Den fantastiska svenska vården! urk

2009-09-02 @ 09:28:31
URL: http://dinasblogg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0