Två

Det har hittills varit två mycket mysiga och bra dagar med Nikko. Vi har haft så mysigt på dagarna. Han är på så bra humör nästan jämt speciellt på dagarna. Han är mitt lilla hjärta! Jag älskar honom så mycket!!

Idag har vi varit en sväng på Öppna förskolan. Vi tittade på alla barn som skuttade runt och stojade.. Nikko o Theo tog det hyfsat lugnt. Nikko på mattan (där han inte kan slå sig på huvudet när han e på G :)  Han satt o lekte med lite leksaker och tittade som sagt på barnen runt omkring. Han såg lite fundersam ut ibland.. 
Han stod med hjälp av mig och ena handen mot ribbstolen ibland oxå.. lite väl kaxig när han ibland släppte helt och trodde att han kunde knata iväg! hehe  Tur att mamma är där!
Sen vart det sångstund och då samlas alla barn o vuxna i en ring för att sjunga o spela lite instrument samtidigt. Faktiskt så är det roligt! Nikko älskar det! Han sitter o kollar in "sångtanten" med gitarren och är helt inne i musiken när vi sjunger. Kul grej! Bra att det finns. Me like

Efter det så tog Mary, Theo, Tilde, jag och Nikko en prommis ute på "stan" Kollade in affärerna o alla reor som är nu! Mycket nöje... INTE!!! UTAN PENGAR............................................

Sen åkte vi hem och Nikko somnade som en stock i vagnen, men jag var tyvärr tvungen att väcka honom för att åka iväg o hämta Jocke från fritids efter 45 min.. Stackarn.. han sov som en prins med händerna fint på magen och näsan upp i vädret.. Gullunge!! ♥

Kvällen har varit lugn, har busat med Nikko, ätit fläskfille, suttit vid datan o kollat lite avsnitt från RHW.. Så roligt!..., druckit kaffe, tvättat, hängt tvätt, vart ute med Bozo, lagt min lilla älskling.
Nu sitter jag här o bara är.. Ganska skönt!

Gonatt alla när det väl e dags!

PS Grattis Angelica till lillpojken!! Längtar tills jag får se den lille :)  Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0