Trött, tröttare

TRÖTTAST!
Just nu känner jag mig helt slut som artist.. Förutom det har jag en svullen vrist.. som e öm.. Ska till doktorn imorgon o kolla den!
 Jag bara längtar till jag får sova en HEL natt. Kan inte dom där andra smågaddarna komma upp utan gnäll.. Alltså i Nikkos mun! :D

Idag har det varit en lugn dag faktiskt..  Vi var på informationsmötet om barn säkerhet och sjukdomar. Lärde mig hur man ska göra om barn sätter i halsen. Mycket nyttig information! Man ska INTE göra så som min mamma o pappa gjorde på Miretta min lillesyster när hon stoppade en 10 öring i näsan när hon var liten o inte fick ut den.. Vända henne upp o ner, hålla henne i benen o skaka järnet hysteriskt hahahahhaahhahaha (Kan ju förklarar en hel del hur hon är idag.. :P Skojar!) 
På riktigt så var det jätte nyttigt o lära sig hur man ska göra då!

Var en sväng förbi gamla jobbet.. Guu va jag längtar tillbaka dit! Kan inte nån av er i växeln bli gravid? Antonia? Ewa? Karin, Nån? :P Men det var ju lite dumt kanske.. Då fattas just DU som blev gravid ju. Det är ju gänget jag saknar.. :) 
Jag fick en stor kasse med barnkläder o gå igenom av Gudde. Tack! Alltid välkommet. :)
 
På dagen kom även Mary o Theo förbi på en iskaffe.. SÅ GOTT! Mysigt.

Och kvällen tillbringade vi hemma hos familjen Svensson/Näslund. Som vanligt var det trevligt och avslappnande.


Nu ska jag snart gå o sova.  Gonatt folket




PS. Han är det vackraste jag har! Jag e så lycklig som har en sån söt liten bebbe♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0