Tisdag!

Dagens och kvälls sysslorna avklarade! Nu sitter jag här o halvkollar på Real Housewives NY.. Är det bara jag som gillar dessa serier??! :D   Det är så kul, jag blir helt fast i dessa serier. Jag tycker det är kul och intressant att se hur familjerna lever och är. Helt sjukt ibland men roligt! 
Jag är snart 30 jag vet...... hehe  

Idag har det varit en soft dag med Nikko. Vi har småpysslat här hemma och varit på en liten prommis tills det började regna. Då fick jag bråttom hem.. Inte för att varken Bozo el Nikko brydde sig så mycket men jag hade inte tagit med mig regnskyddet till barnvagnen. När vi hade vänt så slutade det dugga.. Jag fortsatte hemåt ifall det skulle komma mer.. Vi satte oss på gräsmattan på tomten o åt lite gräs, kräktes, och skrattade och bet på bollar och barnleksaker.. :P

Det blev ris och korvstrogge till middag mummaaa

Imorgon ska jag o Nikko iväg på BVC o möta upp Mary o Theo. Vi ska på ett informations möte om barnsjukdomar och säkerhet för barn. Kan bli trevligt. Sen efter det ska jag till gamla jobbet en sväng!

Jag har verkligen världens finaste bebis!! Jag är helt kär o såld.. Han gör min värld!! Han är det vackraste jag sett på länge! Jag älskar honom över allt annat. PUSSSSSSSSSSSSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0