MÄTT!!

Oh shit.. Av med jeansen.. på med mjukisbralla! Är så mätt så jag mår illa.. Men gott va det! Jätte gott.
Ska man behöva vänta ett helt år nu till nästa kräftfrossa tro? :D



Vi skulle spela spel o så efter maten men vi alla fastnade i filmen barnen satt o kollade på.. Pirates of the Caribian 3. Deppan e ju en bra skådis! Speciellt när han får spela lite sjuk. Han passar o spela lite trippad.

Jag o Mary åkte o handlade godis på macken en sväng o sen satte vi oss i soffan igen med dom andra o fortsatte titta på filmen. Skönt o få softa! 
Nu har dom åkt hem o jag funderar på att gå o lägga mig i sängen o lösa lite korsord. Alltså korsord är det bästa sömnmedlet som finns för min del iaf!

Ögonen håller på att gå i kors nu och jag får rätta min stavning alldeles för många gånger nu.. Gonatt!

Tack för idag ;)

Kommentarer
Postat av: Tant Alexandra

Hej! Tack för kommentaren om skrikigheten. Idag sa BVC-sköterskan precis vad du sa om att de har ett antal skriktimmar per dag. Han skriker inte mer än det så jag ska nog inte klaga.



Läste dock att skaldjur kan ge magknip så jag vet inte om jag kommer att äta några kräftor i år. Fan! Jag älskar ju det!

2009-08-24 @ 15:47:32
URL: http://tantalexandra.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0