MÅNDAG

Idag börjas det.. Matte började jobba o Joakim på fritids. Han börjar skolan nästa vecka.
Det ska bli lite skönt att allt börjar rulla på som vanligt. Kanske jag kommer i säng lite tidigare på kvällarna...?

Det är faktiskt lite mysigt med hösten som vi har framför oss.
Man får ha mysiga kläder på sig.. (snyggare) Vilket oxå innebär att man måste köpa nya kläder.. Tråkigt va...! :P, man får tända ljus Men man får inte börja tända dom för tidigt heller.. Då blir det en sån lång höst o vinter :) Antonia.. om du läser.. Tänd inga ljus än!! (Hon var en fena på att tända ljus på "jobbet" typ i aug  hehe :P
Vårat sovrum blir lite svalare.. Nu är den som en bastu!
Jag som har hormonfel nu när jag ammar o svettas som en gris bara jag klär på mig slipper det! :D
Alla bra serier börjar på Tvn! Det är oxå roligt.
Jag får börja på babysim med Nikko! Sen börjar även babysången som är mysig.
Det är några exempel varför jag jag tycker att det ska bli mysigt med hösten.. Kan nog komma på fler saker men tar dom sen.

Idag har det varit en ok och solig dag. Jag, Nikko o Bozo tog en liten prommis till Mary o drack lite saft i solen. Sen hann jag inte så mycket mer för jag skulle hämta Jocke från fritids.

Jag o Mary sitter o funderar på Ullared.. Kanske blir en tripp vem vet? :) Vi får se om plånboken tillåter!

Nu ska jag kolla lite på Top Model.. :)   Gonatt!


God Jul!  (Måste öva.. snart e det dags! :D



Kommentarer
Postat av: Sabina

hej! håller med dig till 100 % ... JAG ÄLSKAR HÖSTEN! när börjar baby sim och sång? skulle vi också vilja gå på! jag och Anton alltså. Kraaamar <3

2009-08-17 @ 23:01:52
URL: http://misssabina.blogg.se/
Postat av: Marika

Babysimmet börjar nu i höst.. Ska ringa o höra när dom öppnar. Informerar dig om det när jag ringt. Tror dom öppnar simhallen nästa vecka.

Sången har jag ingen koll på men ska på nån informationsmöte på BVC nu på onsdag, Ska höra då! Ska du oxå dit kanske? kram

2009-08-17 @ 23:18:02
URL: http://mapal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0