Lugnt..

Det var lugnt med min fot.. Doktorn tog sig en titt på den och sa att det var en inflamation och att det inte fanns så mycket att göra åt den förutom att vänta ut den just nu. Han ville ta ett blodprov för att kolla om det är någon infektion i kroppen. Får svar på måndag troligtvis. Sen var det inte så mycket mer..  Jag tycker att det är så skönt när jag kommer dit jätte nervös över att han ska ropa dit fler doktorer för att titta på det och bli arg för att jag inte kommit tidigare för hjälp o sen att få amputera bort foten eller något.................. Man vet aldrig! :)  Men när han lugnt konstaterar en sak och inte ser rädd ut själv. hehe

Vet ni gott folk.. Nu ska ni som inte vill veta något om min "röda vecka" inte fortsätta läsa...
JAG HATAR DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mitt humör e mongo.. Jag känner sån irritation och ilska mot nästan allt just nu! PGA den där j****la "röda veckan".. hormonerna sprutar ur alla hål! fyy det där lät nästan lite äckligt... hehe

Nu ska jag ta o prata klart med min kära Katja.. Kvällsprat e alltid mysigt!!

Gonatt mina nära o kära och okända

Kommentarer
Postat av: Dina

Om du tycker mensveckan är jobbig, väta då till du kommer i övergångsålder... Pest!

2009-08-25 @ 09:32:18
URL: http://dinasblogg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0