LONG TIME!

Nu var det ett tag sen jag skrev..  Men det har varit fullrulle!

Syrran har varit här, sen kom brorsdotter Yasse upp efter henne kom bror + fam upp! Jätte kul!

Det har varit jätte mysigt med dom här. Vi har badat åkt o tittat i affärer, shoppat, kollat på serier, umgåtts, städat, grillat, fiskat, spelat spel m.m    Jag har verkligen myst med mina nära o kära. Önskar att dom bodde liiite närmare. Det har knappt varit en lugn stund. Vi har alltid haft nått o göra.

Men nu har alla åkt hem.  Matte börjar jobba på måndag efter sin långa semester, Joakim börjar snart skolan. Allt ska börja rulla på som vanligt snart. Med blandade känslor! 

Lägger upp bilder. Bilder säger mer än ord eller hur man nu säger... hehe 


Nikko efter sin 6 månaders vaccin. Två sprutor i vardera lår.. Stackarn.. Tur att moster va med! Grät i 3 sek tills han såg moster! På kortet här är han lite låg :) 


  
-Moster badar mig!

Vilken tur att jag gillar vatten!


Första doppet i poolen!


Yasse o Bozo♥


Vi alla har nog haft det bra tillsammans.

Nu ska jag njuta av dagen. Kramar

Kommentarer
Postat av: katja jansson

Vi hade det så trevligt det va så härligt lungt..Vi hann göra ganska mycket på den lilla tiden vi va där. Kram och jag älskar er!

2009-08-13 @ 22:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0