BABYSÅNG

Idag steg vi upp vid 9 jag o Nikko. Jätte skönt. Sen när vi gjort oss iordning så åkte vi till Öppna förskolan för lite babysång. Nikko va på i början, han satt o lekte o bet på nån leksak och tittade på dom andra babysarna som va där. Lite lugnare idag när bara babysar är där. Man måste vara mellan 0-1,5 år för att där på fredagar.
När halva sångstunden gått så började Nikko kasta sig bakåt mot mig o mysa o gosa in i mig.. Han ville sova. Så vi sjöng klart o sen åkte vi direkt efter. 
Vi tog en fika hos Mary. Jag hade tänkt att Nikko kunde få snutta lite o sen skulle han somna som en stock där..... MEN icke! Han var trött men skulle ändå vara vaken. Man kan ju inte missa nått!
Så det vart en snabb kaffe o sen åkte vi hem. Nikko somnade på en gång och sov ett bra tag. Det ser så mysigt ut när han sover. Han är världens vackraste då! (annars oxå såklart!)  Myskillen..♥


Sen måste jag visa en bild på Nikko med ett speciellt plagg på sig.. ÄNTLIGEN passar den! :D



TACK BIRGITTA!! Den är ju för söt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0