Nice

Idag har det varit en lugn och en mycket trevlig dag/kväll.
Vid 13 åkte jag o Matte+Nikko till Docksta för att kolla på en sänggavel som vi ville ha. Den finns på Ikea för typ 3000 med alla tillbehör som sängbord o så. Hon som sålde sin i Docksta ville ha 1600 kr för sin pga av flytt. Den var helt ok och passar in i vårat rum..  Rummet e typ byggt för den sängen. Tack så mycket pannkaka hej! (prutade en hundring på den oxå) Ni få se den när den e uppmonterad.

RUMMET E FÄRDIGT!! Nu är det typ bara lister och och fondväggen kvar. Vi kan flytta in dit ikväll om vi vill. Så roligt! Det blev verkligen jätte fint. 

Nikko gillar o ligga i sin vagga med en filt över... 
Det lät lite under filten efter en halvtimmes/timmes sovande... 


Så jag lyfte lite på filten o får se en klarvaken Nikko ligga o surra för sig själv♥


Mary Tilde o Theo var här medans Micke hjälpte Matte med golvet uppe.
Theo ser ut o ha det trevligt med Puh.. :)



Här har vi kollat klart på Robinsson.. Nikko e helt färdig(jag med) o somna sött på mitt bröst. Mys pojken


En bra o mysig kväll. Nu ska jag gå upp o hjälpa Matte o städa i rummet så vi kan montera upp sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0