UPP O NER(klagoinlägg)

Läs ej detta om du inte vill höra tråkigheter.. För nu är det dags för klaaag!

Upp o ner, ner o upp tuppen galer i granens topp.... Allt e lite upp o ner just nu..
Mycket som förändras.. Det gäller bara att hänga med!..

Hur många prövningar ska man behöva gå igenom i sitt liv? 
Jag tror att jag har lärt mig ganska mycket om livet redan.. Vill inte ha mer prövningar!!




Jag känner att det måste hända något roligt snart.. Min trötthet, det som händer runt omkring, ekonomin, m.m gör att jag känner mig less på ALLT. (Nikko räknas inte med i ALLT). Helst av allt vill jag bara fly från allt o komma tillbaka när allt är bra igen. Vill inte vara med när det är jobbigt! 

Inget kan bara vara som vanligt... BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄä

 Såå det måste hända nått roligt snart.. Jag är på väg mot deppo hållet... Och dit vill jag INTE!

Tror att det får vara nog med detta inlägg.. Känner sån ilska i kroppen för jag kan inte göra ett skit åt något av mina problem just nu ändå! Så hej då.. hoppa o skit så får ni randiga ben....

Kommentarer
Postat av: lillis

oj, jobbigt förstår jag.inte kul... KRAM

skickar ett ordspråk



Jag tänker inte på allt elände utan på allt underbart som återstår!!

2009-04-22 @ 10:19:18
Postat av: Marika

tack<3

2009-04-22 @ 16:18:26
URL: http://mapal.blogg.se/
Postat av: Joa

pullan jag är snart med i matchen igen.. då får du lite roligt mitt i allt "elände"..



pok då ;*

2009-04-22 @ 23:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0