Tack!

Tack Johanna för bärhjälpen idag på soptippen! Mycket snällt.. Med tanke på att jag bara har en hand! Efter att ha sorterat o slängt skräpet så bar det av till Vårdcentralen-arbetsterapethen för ytterligare koll på handen och ÄNTLIGEN en person som visste vad hon pratade om och förstod denna smärta som jag har.
Jag fick stödhandske.. Så nu har jag liiite coolare vänsterhand än alla andra.....      eller nått....  :P


Efter detta åkte vi o handlade bakelser till fikat. Mumma..


Under eftermiddagen kom Micke hem till oss för att hjälpa Matte o tapetsera. Tack Micke! Guu va fint det börjar bli där uppe.
 

Mary , Tilde och Theo kom förbi en sväng oxå på kvällskvisten. Trevligt!
                    

Nikko somna sött vid 22 och nu äntligen kan jag slappa vid datan en stund! Skönt.. Hungrig e jag oxå! Ska gå o göra mig en macka! Gonatt på er folket. Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0