SOLLEFTEÅ

Hej hopp! Idag har jag, Nikko, Mary, Theo och Johanna vart på annan ort.


Vi har vart i självaste Sollefteåstad o shoppat lite och efter shoppingen så var jag o Johanna hälsade på prinsessan V på Dynasty Hills :P  Jag fick låna en extrasäng av Vickan.. Tack det var gulligt! (Vi får ju främmande på Fredag av mattes pappa o gänget):)
Vi hade mycket roligt hos Vicki.. Fick skratta en hel del!


V.... Vi ser lagom intelligenta ut.. OC hahaha


Jag har ÄNTLIGEN hittat en affisch till Nikko! Det vart en Nalle Puh affisch med hela Puh gänget :D Gulligt. Jag kan ta ett foto på den senare. Har den i bilen fortfarande..

Hade en rolig dag! Nu ska jag gå hänga tvätt.. Inte lika kul men men.. :) Jag bjuder på lite fler bilder från dagen.

Min lilla älskling! ♥




Kommentarer
Postat av: da papa

Vilken söt pojke och flickvän jag har! puss på er!

2009-04-08 @ 23:35:25
Postat av: joa

men vilka fina kort! duktig fotograf hurru!

shit vad duktig! hahahaha!

2009-04-08 @ 23:37:30
URL: http://joafyi.blogg.se/
Postat av: viktoria

asså.. va jag helt off igår eller är Mary en pyssling.. jag såg nämnligen inte henne, och glömde uppenbarligen totalt bort å bjuda henne på kaffe...

Vart va hon liksom? tänkte eftersom hon va me till solle.. åkte hon hem ?

2009-04-09 @ 18:59:28
Postat av: Marika

haha Mary satt i min ficka... Nää hon åkte hem efter lunchen. Vi hade två bilar eftersom vi båda måste ha bilbarnsstol.



Måste fika sej!

2009-04-09 @ 19:05:18
URL: http://mapal.blogg.se/
Postat av: danyela

GLAD PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSK FASTERRRRRRR! ;D <33333333333

2009-04-10 @ 00:47:33
URL: http://danyelajansson.devote.se
Postat av: lillemor

jösses va gulliga kort! KRAM på er!

2009-04-10 @ 20:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0