OKEJ DÅ KÖR VI!

Nu har vi kommit hem efter en vecka i Stockholm.. 
Åå va jag trivs där. Det är så härligt o få känna av "storstadspulsen".. Träffa alla vänner!!  Känner mig så hemma fast jag bott borta i 4-5 år. 
MEN det är så konstigt.. Jag vill inte flytta dit! :) Har det bra här i Kramfors just nu!
Önskar att alla mina vänner kunde komma hit lite oftare bara..  Hjärta.. :)

Hade en mycket trevlig tripp trots omständigheterna..

Här e några kort på mina nära o kära.. (hade inte med mig kameran heeela tiden så alla är inte med tyvärr)

Martina o Mickis               Maia o twins      Syster (Gudmor) byter blöja på Nikko :)

Amira efter ett glas
vatten över sig :D    Sthlms killen      Soraya o Nikko

        

                                          Ibland e man lite 
Nikko o Morfar              snyggare än alla andra   Nikko o farmor
     

Layla                                   Say no more                   Mickaela o Nikko


Mammas grav, pappa o Nikko


--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vila i frid Pia.. Vi vet att du är med oss och vakar över Joakim och Jesper. Ni ses en annan dag... Kramar

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gonatt folket hörs imorgon..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar er....skulle önska att vi haft mer tid...

när du hinner och allt lungnat ner sig så skicka fotot på Soraya och Nikko.

Vila i frid Pia...det är alltid lika jobbigt när en ung människa går bort.Jag önskar er kraft att orka gå genom allt ni har framför er.

sköt om er och krama Joakim.

h:katja jansson

2009-04-19 @ 00:02:56
Postat av: joa

jag tror bestämt att ni blev hjälpt av min fina bild av er uppfart så ni kunde hitta hem!



tankar kring pia och joakim har jag tagit via telefon, så det känns onödigt att skriva dem här..

(men vila i frid pia..)



jag hör av mig i morgon.. pok pullan

2009-04-19 @ 01:06:34
URL: http://joafyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0